Artık tc kadınlarına kibar davranasım gelmiyor haklı mıyım?

Öncelikle istisnalar kaideyi bozmaz. Son zamanlarda türk kadınların egosu ve kibiri öyle bir arttı ki onlara kibar davranmak sanki kendime hakaret olurmuş gibi geliyor. Sen git bir kadına o kadar nezaket göster oda bunu suistimal etsin aldığın karşıkıkta kibirden başka bir şey olmasın. Bir kadına neden hassas davranırsın? Çünkü kadınlar hassas canlılardır değil mi? Normalde o hassasiyeti seve seve gösteririm fakat bu kadar kibir dolu bir kadın asla hassas değildir benim gözümde. Ondan sonrada erkekler kadınları neden umursamıyor neden üzüyor, size sebebini söyleyeyim mi? Çünkü sizin bu tavırlarınız yüzünden hiç bir erkek sizinle ciddi düşünmüyor çünkü ciddiye almıyor, sadece bir delik olarak görüyorlar sizi üzgünüm kızlar ama siz kendi kendinizi üzüyorsunuz hak ettiğinizi alıyorsunuz, tabi ki karekteri baştan bozuk erkeklerde vardır ama genel olarak durum böyle hiç şikayet falan etmeyin birde, önce saygıyı hak edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soruda bu durumu cinsiyet olarak ayırmamın sebebi hani bazen diyorsunuz ya bazılarınız erkekler çok odun hiç nezaket göstermiyorlar kadın ruhundan anlamıyorlar vs vs bende bu durumun nedenini açıklamak istedim
Artık tc kadınlarına kibar davranasım gelmiyor haklı mıyım?
Cevapla