Kocam haklı mı? böyle durumlarda eşleri savunmak gerekmez mi?

Kendimi bildim bileli uzun tırnak kullanırım ojesiz asla yapamam. Kocamın abisi gibi gördüğü dert ortağı dostu olan bir abisi var. Birlikte seminere geldik. Oturuyoruz akşam. Tırnakların çok uzun can pek sevmez böyle rahatsız olmuyor musunuz dedi? Hayır olmuyorum ben dedim. Eşim sorun yok abi dedi. Tabiki basbasa kaldığımız ilk an tam bir şey sorabilir miyim dedim? Anlamış sanırım ne soracağımı rahatsız olmuyor hayatım mis gibi pırıl pırıl bir kadınsın sen, ne kadar yakınımda olsam da abi benim karım mis kokulu tertemiz diyemezdim değil mi bşver ne kadar aklı başında desekte insanlar bazen böyle patavatsız oluyor dedi. Ama önemli olan orada beni savunması değil miydi sizce? Sadece sorun yok ne?
Kocam haklı mı? böyle durumlarda eşleri savunmak gerekmez mi?
Cevapla