Lisedeyken nasıl bir tiptin? O halinden utanıyor musun?

Lisedeyken çok depresif, olumsuz, nefret dolu biriydim. Kimsenin gülmediği şeylere saatlerce kahkahalar atar, herkesin güldüğüne burun kıvırır surat ekşitirdim.
Ama o ergenlikten değilmiş sanırım. Hiç değişmedim hala olumsuz ve tuhafım. Ya da hala ergenim, bilemedim sjsjssjjs
Lisedeyken nasıl bir tiptin? O halinden utanıyor musun?
Lisedeyken nasıl bir tiptin? O halinden utanıyor musun?
Cevapla