Lisedeyken çok depresif, olumsuz, nefret dolu biriydim. Kimsenin gülmediği şeylere saatlerce kahkahalar atar, herkesin güldüğüne burun kıvırır surat ekşitirdim. Ama o ergenlikten değilmiş sanırım. Hiç değişmedim hala olumsuz ve tuhafım. Ya da hala ergenim, bilemedim sjsjssjjs
Lisedeyken nasıl bir tiptin? O halinden utanıyor musun?
Ahh keşke lise hayatıma dönsem gayet renkli bir kişiliktim :) Tiyatrolar şiir dinletileri Hocalarla öğretmenler odasında dedikodu Harçlık bitince karga sesimle koridorlarda şarkı söyleyip önüme peçete açmalar ve ben susuyum diye peçeteye para atmaları 😂