Bireylerde görülen davranış biçimini direk topluma indirgenmesini doğru bulmuyorum. İnsanları mutlu veya mutsuz yapan şeylerin dünya üzerinde farklı olduğunu düşünüyorum. insanların bazısı parayla mutlu olurken bazısı sevdikleriyle mutlu oluyor yani demem o ki mutluluk ve mutsuzluk kişiseldir. Her iki insan aynı koşullarda olmasına rağmen birbirinden farklı ruh hallerinde bulunabilirler bunun için bana göre sosyolojik bir araştırma yapmak gerekir Bu arada biz Türk kızları şımarık değiliz sadece mutluluğumuzu biraz abartabiliyoruz;)
İnsanlarda gelecek kaygısı var. Bugünü atlattık şükür yarın ne olacak diyerek uyanıyorlar acaba ne zamlandı maaş yeter mi nerden kısalım diye düşünüyorlar. Çocuğu olanların düşüncesi daha çok ve karmaşık. Genç kesimin çoğu sınav derdinde kimi mezun olunca ne olacak derdinde kimi işsiz