Kendi cinsinizle mi yoksa karşı cinsle mi daha iyi anlaşırsınız?

Ben iki tarafla da iyi anlaşırım karşı'nın yaklaşımına bağlı :) ama sanki net üzerine hemcinslerim kendi cinslerine daha çekimser gibiler😀
Kendi cinsinizle mi yoksa karşı cinsle mi daha iyi anlaşırsınız?
Kendi cinsinizle mi yoksa karşı cinsle mi daha iyi anlaşırsınız?
Cevapla