Ben iki tarafla da iyi anlaşırım karşı'nın yaklaşımına bağlı :) ama sanki net üzerine hemcinslerim kendi cinslerine daha çekimser gibiler😀


Ya bu birazcık da karşılıklı kimya ile alakalı bir şey. Çok iyi anlaştım karşı cinste var. Çok iyi anlaştığım hemcinsimde var. Fakat genel olarak herkes ile iyi anlaşırım.
her iki tarafla da iyi anlaşırım fakat dediğin gibi onların da yaklaşımı ve bende bıraktığı ilk izlenimleri önemli... ona göre samimiyet veya mesafeli davranırım.
ben hep iyi izlenim bırakırım😎
WOW 😂✨
😎😎😎😎😂😂😂😂
😂😂 Güzelmiş
benim olduğum şeyin kötü olma ihtimali yok neyse 😂yeter bu kadar ego gözlüklerimi kuşanıp gidiyorum😎
Gördük biz göreceğimizi asdasdf
Teşekkür ederim:)
rica ederim😀
Karşı cins ile daha derin oluyor... Öte yandan hemcinsimlede anlaşırım.. En önemli kriter zeka ve kafa uyuşması
öyleeee zeka ve enerji uyumu
Cevap
23Cevap
Anlaşmak istediğim ile anlaşırım. Cinsiyeti fark etmez. Ama tabi erkek muhabbetini ayrı severim
İşte tam bir terazi cksmxndjj😎
Nolcaktı başkaa Terazi her zmaan teraziyi çeker. 😃
Teraziler ❤'tir
Sanırım karşı cinsle daha iyi anlaşıyorum
Kadınlarla daha iyi anlaşıyorum :D
Hemcinslerimle çok daha iyi anlaştığımı düşünüyorum. Sonuçta kız kıza sohbet muhabbetin tadı bir ayrı oluyor.😂
öyle de sitede pek mümkün olmuyor gibi😅😂
Bu site açısından mı sormuştun? 😅
Karşı cinsle daha rahat gibi sanki ya belki de sayıca fazla olduklarından fhfhfhd
yani sosyal medyaların bir çoğunda böyle😅burda da aynı şekilde
Hahah 😂😂 bilmiyorum ya hiç böyle düşünmemiştim
😅😅
Her insanla iyi anlaşırım. Benle anlaşamayan kişide ciddi sorun vardır.
benim düşüncem cjsmnxjs kendim için de öyle düşünüyorum
😂 😂 😂
Ya döverim ya da uzak dururum.
şiddete hayır😂
Erkeklerle kafa dengi ayni olmasa bile anlasabiliyon ama kizlarda oyle olmuyor ve hic karsima cikmadi
İki taraflada anlaşabiliyorum yeterki kafa dengim olsun ama karşı cinsimle herşeyi konuşamazdim 😂
İki taraflada anlaşırım ama dediğiniz gibi onların bana olan yaklaşımına bakarım
Kafa dengim olan herkesle iyi anlasirim bay bayan farketmez 😉
Herkesle anlaşırım, adamına göre muamele herkese anladığı dilden. Zaten kafamı bozana direkt yol
Herkesle iyi anlaşırım aslında cinsiyet ayrımı olmadan
Samimi gelenle iyi anlaşırım kız veya erkek diye ayırmam
Benim ilk arkadaşım erkekdi tabiki duruma göre değişir ama herhalde erkek
Ben de her iki cinsle de iyi anlaşırım ama karşı cinsle çok çok daha iyi anlaşıyorum
her iki taraftanda hikayesi olan ve kendini bilenlerle iyi anlaşırım
Karşı cinsle hiçbir şekilde anlaşmam, anlaşsam dahi anlaşmamak için elimden geleni yaparım
İnsan olanla iyi anlaşırım
Ben kimseyle anlaşamıyorum.
neden ki?
istersen anlaşabilirsin😂
İnsan olana eğer onu kendime yakın görürsem cinsiyet fark etmez
Frekans tutunca cinsiyet farketmiyor
Karşıyla daha iyi anlaşıyorum
kadınlarla daha iyi anlaşıyorum..
Hemcinslerimle daha iyiyim..
cinsel bi anlam çıkarmadan tabiki karşı cins
Hemcimsimle
Hiç biriyle
Karşı cinsle...
Kimseyle
Konuya göre değişir.
Karşı cins ile
Yazık ve çocukça
nedir öyle olan?
İnsansa farki yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?