Başkaları ne der diyerek ertelediğiniz istekleriniz için pişman mısınız?

Başkaları ne der diyerek ertelediğiniz istekleriniz için pişman mısınız?


O ne der..

Bu ne der
kime ne kim ne derse desin
Sen yaşıyorsun bu hayatı bir defa..
İstediğin gibi yaşasan ya.

İnsanların en büyük sorunu yani temel de sanırım milletin ne diyeceğine o kadar takılması yani isteklerini hayallerini birilerinin onu iyi ya da kötü şekilde eleştirmesine göre şekillendiriyor olması gerçekten zor..

Ve dahası zaman geçip gittiğin de yapamadıklarınla dolu pişman bir hayat yaşamak yerine istediğini ertelemek yerine yapmanın insanın mutlu olmasını sağladığını düşünüyorum

Sizde durumlar nedir?
#DengesizBirAdam
Başkaları ne der diyerek ertelediğiniz istekleriniz için pişman mısınız?
Cevapla