Karaktersiz ve vicdansız kişiler oluyor bazen hayatlarımızda! Gülerek bize bakarken içinden sırtımızdan bıçaklayacağı vakti kollayan! Sizce kim daha çok utanç duymalı? Hainler mi? Haddini bildiğinden hainlik etmeyenler mi?
Öncelikle utanç duygusu bu dünyada bir insanın, yaptığı bir hata, yanlış, düşüncesizlik, en ufacık bir eksiklik sonucu vb. Bir olay için yaşayıp ders alması üzerine yaşanması gereken bir duygudur. Ve bu dünyada bir insana verilebilecek en büyük derslerden biri, utanç duymasını sağlamaktır. Şimdi hayal edelim. Ben düşünüyorum, ya bir insan birisinin kötülüğünü nasil düşünüp, birde öyle olması için çalışıyor ya. Yani ben hayal bile edemiyorum ki bunu senin anlattığın insan nasıl oluyorlar? Her ne uğruna yapılıyorsa o kötülük gerçekten buna değecek hiçbir şey olamaz bu dünyada. Kötülük görmüş olsam bile iyilik ile cevap vererek, utanç duygusunu yaşatmaya devam edeceğim.
Hainler bence utanç duymalı.. Diyelim ki Biri senin için her türlü emek mücadele veriyor. Sen kalkıp arkasından ihanet ediyorsun. Bu bir hainliktir karakter ve vicdan yoksunluğudur.. Kızlar Bir Adım Öne
Cahiller utanç duymalı. Bir gram kafasının içindeki o beyni kullanmayı düşünmedikleri için ve cahillikleri yüzünden yer yüzünü cehenneme döndürdükleri için
Keşke görse valla ben yapıyorum isterse anam babam oldun isterse öz evladım fark etmez o bedeli Bi şekilde ödetirim o her hain de bu tarafta çekmese ötekinde garanti çekecek
Evet genel yaklaşım konusunda haklısın. Ben yine de had bilenleri karalamak istemedim, fedakarlık bilen olarak görüyorum. Çok görmedim, bir sefer gördüm ama kralını gördüm nerdeyse. İyi anlıyorum, umarım belasını bulur.
Yaşa göre özel konuşma yapmıyorum. Üzerine alınmazsan sevinirsin, ben özelden konuşma yapmıyorum. Ne konuşmak istersen buradan devamke ya da sen bilin 😅😅
Burada özel bir durum yok. Genel yorumlar yapılıyor burada. Direkt net belirteyim. Burada hiçbir erkekle yakınlaşmıyorum bilmen gereken sadece bu daha ötesi direkt engel son kez belirtiyorum!! 🤦🤦🤦🤦