Once kendimden bir ozet geceyimm. Bır deli öğretmenim. Gezer dururdum beyhude bir dunyada. Garip bir psikologdum her böreğe maydonoz olan Garip bir sosyologtum. Manasiz manasiz trene bakar gibi hayata bakan.(bak bu yaziyi ölürsem eğer mezar taşıma yazin ha)😂😂Kendime ne sosyolog oldum ne psikolog nede öğretmen belkide olmuşumdur. E o kadar okursan ariza yapacagin belliydi esasında hep yardımcı olmaya çalıştım belki taniyanlar bilir 😂😂iki ay önce kanser ameliyatıni iki hafta sonra bel ameliyatıni oldum. Ayin yirmisin de ikincisini olacağım. Neşe ve umut önemli. Moralinizi yüksek tutarken neler yapıyorsunuz. Belki atladigim yerler vardir. ilk defa bu ciddiyetini fenomenlere yitirmis yere boyle manasal soru soruyorum umarim duzgun ifade edebilmisimdir.
Güncellemeler
+1 yıl
Adminler fotoğrafı kaldirir misiniz
Surekli sorunlar içindeyken moralinizi yüksek tutabiliyor musunuz?
Geçmiş olsun zor gelen tüm sorunların üstesinden geleceğine inanıyorum çünkü bir öğretmen okadar çok çocuk egite biliyor demek ki çok küvetli biri olduğunu gösteriyor bir iki ay sonra seni bisiklete görürüm yine inşallah tez zamanda salığına kavuşursun 🙏🤗🙏
Benimde sol göğsümde bir kitle var ve ailemde kanser genetik hissettiğim günden beri ben buradayım kendini kolla diyor 🤭 umarım çok daha iyi olursun ve bu mikroptan kurtuldum haberini alırız yaşayacaksın ve bunu kutlayacağız 😉
Genelde daha kötü durumları düşünürüm öyle durumlarda, geçici bir süreç olduğunu hatırlatırım kendime.. Geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı dilerim 🙏
Hayır aklım birşeyleretakılıyken moralimi hiç bir şey yükseltemez. Ama sorunun çözümü ena zından sorunun özünü anladıysam huzur bulabilirim. Büyük geçmiş olsun, yarın için de başarılar uğurlar Allah şifanı versin!
Açıkçası son bir ayda bir çok şey yaşadım, hastanede de yattım, işyerinde sıkıntılar oldu, daha bir çok şey... Ama, bu durumu çevremdekilere ve konuştuğum insanlara fazla yansıtmamaya çalıştım