Sizce hangisi?
psikolik rahatsizliklarda atlattim fszlasi ile birazda sizden dinlemek istiyorum.
psikolik rahatsizliklarda atlattim fszlasi ile birazda sizden dinlemek istiyorum.
Günümüzde güzellik ve görsellik çok önemli bir hale gelmiş durumda. O yüzden varsa imkanın ve bu seni mutlu edecekse kimsenin görüşüne ihtiyaıcn yok bence.
Cevap
4Cevap
bence gayet güzelsin güzeligini bozma derim tatlim baskalarin dedigine sen ne bakiyorsun
cok güzelsin 🦋
Bıçak altına yatacak ne sorunların var ki tam olarak?
burnum hafif asagi dogru alnimda genis.
evde kaldik abi
Kaç yaşındasın ki?
Bence takıntı yapmişsındır..
23
Gt
senin tek problemin zihinsel beyninin içinde aşman lazım :)
zihinsel evet ama zihinmi kalfi kimse begenmiyor
seninki egoizm geliyo herkes seni begenecek diye bişey yok..
zuhal olcay a benzeyen kadinmi olur abi herkes adriana lima ben zuhal olcay
ahaha :D manyak mısın ya ya afrkada bir fakir dogsaydın ya bi hintli olsaydın ya vietnamda fakir bi köyde :D bence sen rahatlıktan sımarıyorsun biraz..
simarigim evet.
ben herzaman en iyisini istiyorum hayatta surekli cslisiyorum hirsliyim.
istemiyorum bu tipi koca kari gibi
ahahaha :D sen allahtan belanı istiyorsun
allahtan belami istiyorum maalesef...
ve umarim bir bela gelmez.
cunku hic bir erkegib bana bakmamasi aci.
ben baktım ya :D
ya kanka simdi kendini acindirirsin oyle bakarlar ki acirlar neyi var kizin derler icinden.
birde gercekten guzel olmak var heryerde dlkkat crkip teklif alirsin.
elelamen ne der diye yasarsan kendin için yasamazsın.. elelamen der putunu yıkman lazım.. millet köprüden atsa kendini sende mi atıcan? çoğunluk koyundur zandadır boş işlerle ugrasır hep sende mi onlar gibi olmak istersin?
hayat bunu gerektiriyor suruden ayrilani kurt kapar.
koyunlar kurttan korkarken onları çoban kesip yer.. al sana kapak
istedihin kadar kapak yap diger kizlar havali havali gezerken erkekler agzinin icine duserken hic bu tipim icime sinmiyor.
erkekllere bile dusman oldum hatta hrmcinslerimede kiskancliktsn.
guzel kadinlardan nefret eder oldum guzel kadin isteyen erkekleredende nefret ediyorum ve nefret iyi birsey degil kiskanmakta vr buna sonrl versem iyi olur.
sona erdirsem artik iyi olur
sende benim agzıma düşsene :D
Dayanmak değilde duymamayı öğrenmelisin
zor oluyor denedim ama
fiziksel sorun yok belki ama birseyler eksik iste guzel degilim
brn guzel olmak istiyorum paramda var
ben alacagim 200.000 tl butcem var.
istemiyorum bu tipi
Oha bembeyaz kızsın ne rahatsizligin var ki 😄
Neyin var
guzel degilim ki.
Kim dedi
birileri diyor ama sorun i degil ki
guzelde degillim simdi...
baksana.
millet adriana ben kayseri.
Ne yapacan
burun estetigi cene alin.
ben istemiyorum bu tiple valla yasamam.
yeter ya evde kalicam
İyi git yaptir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?