Her şey yolunda olmasına rağmen mutsuz hissetmek nasıl geçer?

Hayatımda he şey yolunda gidiyor fakat enerjim o kadar düşük ki insanlarla iletişim kuruyorum fakat isteksizim bir şey yapmak istemiyorum. Zamanım yokmuş gibi hissediyorum oysa ki zamanım var ne yapsam normal hissederim önerileriniz var mı
Her şey yolunda olmasına rağmen mutsuz hissetmek nasıl geçer?
Cevapla