Eğer hayatınızın en az bir döneminde insanlar tarafından kullanıldığınızı, kendinizi değersiz hissettiğinizi özgüveninizle alakalı sorunlar olduğunu düşündüyseniz bu yüksek olasılık sizin bencil olmamanızdan kaynaklıdır. Bencil olmayayım diye düşünüp fazla fedakarlık yaparsanız bu kişiliğinize ve kendinize saygınıza zarar verir ayrıca sizi sömürmek isteyenler için fırsattır. Her daim sınırında bencillik gerekir. Bencil olmaktan korkmayın 🥳
Bencil bir insan mısınız? Bencil insanları nasıl yorumlarsınız?
Hiç bencil değilim bence ve olamıyorum da. Yani ben illa ki bir şekilde toparlarım maddi ya da manevi fark etmez ama karşımdaki iyi olsun, sorunu sıkıntısı olmasın belki o benim kadar kolay atlatamaz diye düşünüyorum.
Sevdiğim ve değer verdiğim kişilere karşı bencil değilim. Sadece kendini düşünen kişiler Allah a yakın olsun. Kimse beni kullanamaz çünkü öyle bi dünya varsada bana yok..