Kimseyi dinlemeyen insanlar hakkında ne dusunuyosunuz?

Kimseden akıl almam her konuda üzulsemde kendi fikrimi uygularim her zaman cok nadir birinden akıl alırim sizce çok bilmişlik mi bu yoksa iyi bisey mi? Bence iyi herkesin fikri kendine doğru sonucta
Kimseyi dinlemeyen insanlar hakkında ne dusunuyosunuz?
Kimseyi dinlemeyen insanlar hakkında ne dusunuyosunuz?
Cevapla