Kimseden akıl almam her konuda üzulsemde kendi fikrimi uygularim her zaman cok nadir birinden akıl alırim sizce çok bilmişlik mi bu yoksa iyi bisey mi? Bence iyi herkesin fikri kendine doğru sonucta
Kimseyi dinlemeyen insanlar hakkında ne dusunuyosunuz?
Kendi bildiğini uygulamak iyidir ama ara sıra başka seslere de kulak vermek lazım. Her zaman her konuda bizim bildiğimiz doğru olmayabilir, farklı bakış açılarını da dinleyip kendimize uyarlamak en güzeli.
Bu aslında bilgi kirliliğinden kurtulmak için atılan psikolojik bir eylemdir... kendiniz doğru kaynaklardan araştırıyorsanız başkalarının yanlışlarıyla kafanızı karıştırmamanız en doğrusu aslında...
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence olması gereken bu yani sağlık anlamında değil ama mesela kişisel kararlar konusunda her zaman kendi fikriniz olmalı hayatın hakkında başkalarının düşüncelerini umursamamalısınız