Sorulan sorulara yalan cevaplar verirseniz elektrik ile çarpan bir makineye bağlanacak cesaretiniz olur muydu?


Evet bağlanabilirim yalan söylemeyi beceremem bu yüzden baş vurduğum bir şey değil.
Yaptığım büyük hatalar ya da suçlarda yok her soruya net ve doğru cevaplar verebilirim
Kısa süreliğine isterdim ya eğlenceli olurdu 😃
Sana yasak 😁
Neden 🙄
Cız olursun cızzz 🥲
Hı yani yalancıyım ben 😒
Ondan mı dedim şaşkın. Sen çarpılırsan kıyamam 🥺 o yüzden gcclldfk
Hhe tabi söcşldş
İnanmaaaa
Cesaretim olurdu elbette yalan söylemediğim sürece sıkıntı yok nasıl olsa. Yalan makinesine bağlandım diye her şeyi de söylemek zorunda değilim ki
Evet ama sorulan soruların doğruluğuna emin olman gerekiyor, yoksa mortingen şitrayze 🤣
her soruya cevap verebilirsin. Cevap vermek istemediğini söylemekte bir cevaptır ve yalan da söylememiş oluyor bu yüzden de elektrik çarpmayacaktır. :D Hatta hiç cevap vermezsen de yalan söylemediğin için susman bile hayatta kalmana yardımcı olacaktır. :D
Yoooo susmak yookk konuşacannn 😈
yoo öyle bir şey yok yalan söyleyince çarpıyormuş :D yeni kural eklemeyelim lütfen :D
Cevap
8Cevap
Tabi ki isterdim
Evet olabilir kaybedecek veya utanacak bir durumum yok
Hayır böyle bir zorunluluğum yoksa bağlamak istemem tabii ki
Yalçın çakır daki melek gibi sorgulancaksam neden olmasın😄bi sekilde beynini yakarız makinanın😄
Üçmilyaryediyüzellimilyon, sen, milyon
👍🏻👍🏻😂😂😂29 varım 30 yokum
Ölmek istiyodum zaten en azından intihar sayılmaz. Kabul :d
Öldürecek derecede değil ufak bir çarpma 🤣
Ohoo kalsın o zaman aga vazcaydım
yalan makinesi guvenilir birsey degil zaten sonradan ogrendik istemem bos yere elektrik yerim
Evet tabi ki de denemek isterdim.
İsterdim. Bu konuda hiç çekincem yok fhdhd
Böyle fantezilerim yok..
Sıkıntı yok ver akımı kaptan 😂
Doğrularımı bile yalan gibi anlatıyorum ben almim
Ben değil de başkasını bağlamayı isterdim.
Öldürürse varim
Hayır küçük sinek ısırığı gibi 😁
Bütün havası kacti bak simdi ama ilginc bir deneyim olurdu denenebilirdi
İstemem
Hayır istemezdim
İsterim kendimden emin olduğum için 😀
Eğlenceli olurdu😅
İsterdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?