Yeri gelir uçuş uçuş olurum, yeri gelir ayaklarım hiç olmadığı kadar yere sağlam basar. Genel anlamda güçlü bir kişiliğe sahip değilimdir lakin zayıf da sayılmam. Gücüm el verdiği sürece ayaklarım yere sağlam bassın isterim...
Bir gün dünyanın en büyük yetkisine sahip olsam bile yine de şımaracagimi ve insanları hor göreceğimi sanmıyorum. Genelde övgüyü çok seven bir insan değilim veya bununla beslenmeyi kendime çok yakıştırmıyorum. O yüzden ayaklarım her daim yere basar ayaklarımı kolay kolay kimse yerden kesemez.
Ayaklarım yere basar, bunu her zaman kendim gerçekleştirdim. Ayağa kalkmayı ve dik durmayı erken yaşlardada öğrenince, hayatın toz pembe olmadığını anlıyor insan.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Yaşadığım olaylara göre değişiyor, bu durum. Bazen ayaklarım gayet yere sağlam basarken, bazen de aklım bir karış havada uçuyorum. Ne kadar yükseğe uçtuysam, tabi sonunda zirveden düşüyorum. İşte ondan sonra daha sağlam basıyorum yere. Ve bir daha o kadar yükseğe çıkmıyorum.