Hayallerimize ve hedeflerimize ulaşma yolunda harekete geçmemizi sağlayan, hareket halindeysek de hiç durmadan yola devam etmemizi haykıran o güç: Motivasyon! 🎯 Kimimiz için bir insanın hayatı en büyük motivasyon kaynağıyken kimimiz içinse geçmişteki başarılarıdır onu ayakta tutan. 🏆 Bana soracak olursanız, benim en büyük motivasyon kaynağım ailem. ❤️🔥 Peki ya sizin en büyük motivasyon kaynağınız nedir? Bir kişi, bir söz, bir başarı hikâyesi veya başka bir şey? 🌟 ☆Motivasyon kaynağı olmayanlar görsele bakabilirler. 😅
0 noktasındayken hiç bir şey şeyim yokkenki halimi hatırlayıp bugüne şükretmem, planlı ve yazarak çalışıp, yapmak istediklerimi küçük küçük notlar alıp en ufaktan en büyüğüne doğru ilerlemek diyebilirim. Ve tabii ki sonunda kazandığım tecrübe/para/yaşama zevk gibi şeyler motive ediyor beni. Gerçi motivasyonda bir yerer kadar, başarılı olmanız için gereken en önemli şey kararlılık ve süreklilik
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle. Kararlılık ve süreklilik çok önemli. Ama işte o süreçte dahi bir motivasyona ihtiyaç duyabiliyoruz :))))
Bende sadece işe başlamam için gerekli enerjiyı sağlıyor ilk başta, bu bir müzik olur, ufak bir kazanç, alınan bir hediye gibi, devami için hiçbir şey gerekmiyor. Kendinizi öyle alıştırırsaniz öyle devam ediyor.
@Lostalost sen biliyorsun ama yine de hatırlatayım. @aicha_ İyi dinle sen de: Benim motivasyon kaynaklarım durumlarıma göre değişiyor ama aşağı yukarı her durum için var. Mesela bazen: "Kimse yapamadıysa ben yapacağım." diyorum. Bazen de içinde bulunduğum durumun b. ktanlığını görüp ben bu durumdan kendimi kurtarmanın en iyi yolunun yine kendi savaşım olduğunu biliyorum. Ve kendime koyduğum engellerin, bahanelerin hepsinin kendimi kandırmak için bulduğum ucuz caydırma sebepleri olduğunu bilecek kadar iradeli olduğuma inanıyorum. O yüzden bütün bahanelerden arınıp kendimi odaklandığım şeye veriyorum. Kendimi en kötü hissettiğim zamanlarda bile "Hayatta kalmak için, kendi hayatımda başrol olmak için, başkalarının hayatını izlemektense, kendi hayatımı 'yaşayabilmek' için" diye düşünerek motive oluyorum. Hayat oldukça zor ve sahip olduğumuz imkanlara sahip olamayan onları değerlendiremeyen binlerce insan var. Bunları onlar adına da değerlendirmemiz gerekiyor. Yani aslında bu sadece şahsi bir durum değil. Aşırı derecede motivasyon illa başarıyla sonuçlanıyor. Ve bu asla sadece şahsımızla sınırlı kalmıyor. Bizi tanıyan, bize değer veren, hayatımızda yer alan insanlar da bunlarla mutlu olabiliyor ve gurur duyuyor. Bu da bizim onlara karşı da bu konuda sorumlu olduğumuzu gösteriyor.
@Lucky-Luke en başta irade sahibi biri olarak var olunan durumun bilincini kavrayıp bir savaş vermek gerekir eğer iradesiz bir kişi ise bilincini uyanık tutmak için adım adım ilerleyerek savaşa hazırlanması gerekir ki üzerine düşen sorumlulukları yerine getirebilecek donanıma sahip olabilsin bu yüzden şu an için hazırlık aşamasındayım ve teşekkür ederim açıklaman için bana sürekli yukarıda bahsettiğin konuyu aşılamaya çalıştın şuandan itibaren ben güçlü bir zihinle filizlendirmeye başlayacağım iyi ki eksiklerimi görmeme her defasında yardımcı oldun
@aicha_ bazı şeyler zamanla olacak şeyler o karşısında onun kadar sorumluluk sahibi onun kadar bilinçli biri olduğunda dahi hep öyle gelecek yine eksik yanımızı söyleyecek kimse dört dörtlük değil olmaya çabalarken ki süreç onun için gereksiz bir şey sağlam bir karakter o bu yüzden zaten konuşmak ona çok boş geliyor uğraşmayı sevmiyor biraz da yaş farkı hayliyle tecrübeli bizden g.. zekalı hissettiren bir yanı var ama gerekli böyle kişilerle etkileşim ya dediğim gibi eksiklerimi hatırlatıyor gidermek kafada bitiyor kimse kimse için hayatta mücadele etmeyecek o da en güzelini yapıyor hayat onun hayatı hayat bizim hayatımız başkalarının hayatında kendini harcamak istemiyor zamanını boşa geçirmek istemiyor yine bişi biz kurtaracağız takılma hiç sadece aslında yapman gerekenler için çabala anı değil geleceğini kurtar bende bunu yapacağım bu yolda da kendimi bilmekten geçiyor kim ne derse desin biz iki dingil her şeyi yoluna koyacağız bebeğim 😄
Kimsenin kimseye laf söylemesini uygun görmüyorum bu soru altında daha fazla. İki taraf da birbirine saygı duyup, önüne bakmalı. Kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok. Hakaret içeren sözler görmek istemiyorum.
Dünyada muazzam bir kaos ortamına yol alınırken kendime dedim ki kızım şu vizyonuna rağmen nasıl bir zamana düştün, senin mücadelene değer mi? Boşveeeeer uğraşma. Sonra da dedim ki ben daima ideallerime inanarak mücadele edeceğim. İyilikler ve güzellikler için icabında mücadele edeceğim. Geleceğe yol alırken bu ortamda daimi motivasyonum her daim Allah'la olan gönül bağım.. 🍀🍀
Benim en büyük motivasyon kaynağım başta kendim demek isterdim lakin haklarını yiyemem gerçekten ailem. Birçok zorlu dönemden geçtim geçiyorum düşünüyorum da başka hiçbir aile sanırım bana böyle güzel yaklaşıp destek çıkmazdı. En zengin hayatı yaşayan ailenin kızları bile olsam bu şahaser muameleyi asla göremezdim. Rabbim eksikliklerini göstermesin başta ailem sonra da kendimim
Sihirli bir kelime benim icin. Bu cümleyi duyunca vücut kimyam tepki veriyor. İstemsiz bir şekilde oluyor bu. Kimisi bu cümleyi duyunca umutsuzluğa düşüyor. Depresyona giriyor. Fakat bu cümle beni her zaman motive etmiştir.
yorumumda sırasıyla ikinci kelimeyi canım olarak duzeltmişler ben canım yazmamıştım : ) mesela kadınlardan özur dilerim ama araba kullanmayı ögrenirken parkedemeyince sollayamayınca ya da direksiyon başında birşeyi yapamayınca en buyuk motavayonum kadın şöförlerdi bunlar yapıyosa ben direksiyonda sanat yaparım filan diye diye ögrendim araba kullanmasını
ayrıca iyi araba kullanmıyosunuz : ) az kaza yapıyosunuz sebebide bizler kadın şöför görunce hemen uzaklaşıyoruz ya geçip gitmenize izin veriyoruz ya da arayı açıyoruz bizden uzak allaha yakın olsun diye yani çarpacak yeriniz yok : )
filmlerde öyle olmuyomuydu yaa ana karakter baba evinden çıkıp uzak diyarlara gidip ordaki padişahın kızını ayartıyordu filan ben padişahkızıyla bir kahve dahi içemedim ... gidiyorum ben
hangi devletleri senin ustune yaptı : ) bide kızımın yanında birini görursem kellesini alırım diye bir fermanı yok dimi şimdi durduk yere başım belaya girmesin