Kesinlikle vurdumduymaz değilim ama o kadar rahat bir yanım var ki dünya yansa umrumda olmayacak bu konuda napabilirim?

Bu rahatlık yüzünden işleri son dakikaya bırakan bir tip olur ya o benim. Bundan rahatsizim ve kötü bir özellik olduğunun farkındayım. kötü olduğunu biliyorum ve kimseye zarar verici değil bu rahatlığım ben hariç. yok böyle insanları hiç sevmem falan yazmayın çünkü ben rahatlığım ile insanları etkilemiyorum, sadece kendimi etkiliyorum.
Yani anlayacağınız ben bu özelliğe iyi demiyorum kötü ve bu kadar rahat olmamak için napılır diyorum.
Kesinlikle vurdumduymaz değilim ama o kadar rahat bir yanım var ki dünya yansa umrumda olmayacak bu konuda napabilirim?
Kesinlikle vurdumduymaz değilim ama o kadar rahat bir yanım var ki dünya yansa umrumda olmayacak bu konuda napabilirim?
Cevapla