Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?

Hepinize iyi pazarlar ☺️🌞😎

Hepimizin yaşadığı bir durum aslında. Bir soru ya da eleştiri yöneltilmiştir ve açıklama gereği duyarsınız. Tam anlatacakken karşı taraf bir anda "açıklama yapmana gerek yok" der. Bana göre kendisini haklı çıkarıp karşı tarafı susturma politikası.

Sizlerin görüşü nedir bu konuda?

Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?
Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın açıklamana gerek yok demesini nasıl karşılarsınız?
#MustiEmre
#Kişilik&Karakter
#Açıklama
Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?
Cevapla