Hepimizin yaşadığı bir durum aslında. Bir soru ya da eleştiri yöneltilmiştir ve açıklama gereği duyarsınız. Tam anlatacakken karşı taraf bir anda "açıklama yapmana gerek yok" der. Bana göre kendisini haklı çıkarıp karşı tarafı susturma politikası.
Sizlerin görüşü nedir bu konuda?
Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?#MustiEmre #Kişilik&Karakter #Açıklama
Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?
Soru soruyorsa ve cevabı dinlemiyorsa oradaki amaç soru sormak değildir. O an itibariyle muhatap olmam. Eleştiriye de hakaret olmadığı ve sınırların aşılmadığı sürece açığım bu durumlar olursa da ağır bir tepkiyle karşılaşır. Düzgün bir eleştiri yaptıysa cevap vermek zorunda da değilim zaten o tür durumlarda o senin düşüncen derim açıklama yapmam.
Gerekmedikçe açıklama yapmıyorum. Yani kimseye birşeyleri açıklamak zorunda hissetmiyorum kendimi. Ayrıca önyargıyla sorulmuş bir sorudur eğer bu tarz bir cevap veriyorsa. Ortamı soru ya da eleştiriye cevap şeklinde değil de karşılıklı sohbet havasına dönüştürmeyi tercih ederim.:-) bende karşı tarafa fikirlerini sorarım ve fikir alışverişinde bulunurum. Bulunmayı doğru bulurum:-) İyi akşamlar
Madem oyle niye bu konuyu actin derim ben bunun denilmesine katlanamiyorum. Cirkeflesiyorum. Kimsin ya sen demeye kadar gidiyor olay. Madem iki medeni insan gibi konusuyoruz birak aciklayim tatmin olursun olmazsin orasi ayri konu. Ama cok saygisizca aciklamana gerek yok demek. Hani soylediginin bi kiymeti yok demek bu
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Size karşı yapılan soru ya da eleştiriyi açıklarken karşı tarafın "açıklamana gerek yok" demesini nasıl karşılarsınız?