Güvenilmeye ve yahut güvenmeye bilhassa ihtiyacım yoktur benim, böyle bir şeye gereksinim duymuyorum açıkçası.
Neden mi?
Bir insan güvenilir bir insan olur, kimsenin görmediğini biliyor olsa da Allah'ın her şeyi görüyor olduğunu düşünüp kimseyi aldatmıyor ve malından çalmıyorsa zaten önce kendisine saygısı vardır, sonra da Allah'a kulluk etmeye '' çalışıyordur ''. Bu aşamadan sonrası ferahlık zaten. Neden bilir misiniz? Çünkü güvenli, güvenilir biri olma utkunda birisi bakmaz ki '' kim bana güveniyor '' diye. Gerek duymaz buna, güvenen kalır, güvenmeyen çeker gider. Belki de bundandır pek dikkat ettiğim bir husus olmayışı bu konunun...
Karşımdaki insanlara genel olarak güven verdiğimi düşünüyorum ki geri dönüşler de bunu doğruluyor. Bu yüzden güvenmeye, koşulsuz güvenebilmeye daha çok ihtiyacım var sanırım..
Güvenmeye ihtiyacım var. Güvenilir bir insan olduğumu düşündüğüm için ve başkaları da bana rahatlıkla güvenebildiği için güvenilme eksikliğini yaşamıyorum. Benim her şeyden çok güvenmeye ihtiyacım var...
Bana karşı güven problemi yaşayan birini görmedim hiç. %100 güvenilir biri miyim? Hayır. Ama güvenmek istediğime önce güven veririm. İhtiyacım olan sadece güvenebilmek.