Bugün utançtan ölmezsem başka gün ölmem sanırım... Hiç beklemediğim bir anda, çat kapı bir misafirim geldi. Geçerken uğramış gerçi ama, odam biraz dağınıktı. Yemek yedikten sonra toplarım demiştim. Demez olaydım fjfhfh Dağınıklığım ve ben misafir karşıladık. Bu da bana ders oldu.🙃 -Siz en son ne zaman utandığınızı hissettiniz? Ne yaşamıştınız? 😳
insanlık hali canım ne olacak o kadar evine buyur etmişsin anlar halden illaki. en son utandığımı hissettiğim durum şuydu; benim yıllardır gözetmeninde olduğum 2 doktor vardı ikisi birlikte çalışıyordu sonra o ikisi beni başka ikili çalışan iki doktora sevkettiler neyse işte randevum vardı gittik bekliyorduk babamla yeni iki doktorum hakkında konuşurken birden odadan dışarı çıktı kadın günaydın dedi kapıda açıktı duydu net çünkü koridorda sadece biz vardık ve hiç de iyi şeyler konuşmamıştık :D diğerleri daha ilgili vs. demiştik
Bugün tuhaf bir durum yaşadım, sanırım oydu. Oturduğum bir kafede yediğim içtiğim şeyin fiyat kritiğini yapıyordum arkadaşımla. O sırada garson duydu galiba. Yediğimiz içtiğimiz şeyleri toparlayıp 10 dakika sonra elinde çay, tatlı servisiyle geldi. Sipariş etmemiştik oysa ki. İkram olduğunu söyledi. Bana inandırıcı gelmedi. Bir tek bize yapılmış bir ikramdı çünkü. Diğer masalara yapılmadı. "Param mı yok sandın ne sandın eyy garson" diye geçirdim içimden :))
Bilmeyerek bayanlar tuvaletine girmiştim. Çıktığımda kadinlar makyajını tazeliyodu ben de madem rezil olduk bari ellerimi yikiyayim da ikinciye rezil olmayayim derken kadınların o anki şaşkın ifadeleriyle benim boğazımın düğümlenmesi bir araya gelerek nur topu gibi bir rezil anım olmuştu. En son ne zaman rezil oldum hatirlamiyorum ama bunu hiç unutmam.😂
Elimde nar ekşisi şişesi varken kapağını sıkmamıştım. Dükkana girmiştim bir tanıdığın o ara işte, sonra baktım elime bir şeyler damlıyor yerler simsiyah olmuş vs.. Elimde de nar ekşisi şiseni salııyorum o ara işte.. Her yer batmıştı, baya utanmıştım açıkçası. :D
Sanırım bu hafta Diploma için gitmiştim öğrenci işlerine durumumu anlatırken, ilişik kesme işini öğrenci işleri daire başkanlığından yapmışsınız dedi. Kaşlarını kaldırarak... Evet dedim biraz numaraları karıştırdım. Aslında suçlu ben de değildim. Telefonlara çıkmıyorlardı.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öyle durumlarda hiç utanmıyorum işte. Yapması gereken iş için insan nasıl surat asar? Saçmalık.
Valla en son degilde eskiden unutmadığım bi utançlık vardı İlk okul zamanı bir arkadaş sosyal medyadan duvarıma dogum günü kutlamıstı bende sagol seninde kutlu olsun demiştim 1hafta alay konusu olmuştum yerin dibine girdim hee
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sağ ol senin de kutlu olsun mu? 😅 Biraz utanç verici olmuş bu 😂
"Tam şu an ne istiyorsan onu yap, dünyayı görmezden gel." Şarkıyı ilk kez dinliyorum ama özellikle bu tavsiyeyi dikkate alacağım. Baya baya hoşuma gitti, sag olasın 😂🍀
Bugün değer verdiğim birisi, ona hazırladığım şeyleri unutmuş ve gidip baskasıyla plan yapmış. Ben de o hazırladıklarımı başka birine vermek zorunda kaldım. Hem üzdü hem utandırdı…
Ya bu site gercekten ne kadar abaza ya. Kiz normal daginikligindan utanmis lafi nereye cekmisler. Sen her yorum yapana takilma. Benim de soyle durumum oldu. Bir arkadaşıma doğum günün kutlu olsun demiştim iyi de bugün doğum günüm değildi ki demisti. Yanlış hatirlamisim utanmistim
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sağ olasın. Gerçekten soruyu sorarken bile aklıma gelmemişti böyle dusunulebilecegi. Bu siteye soru sorarken 2 kere düşünmem lazım sanırım. Doğum günü meselesi ise biraz can sıkıcı olmuş 😅
Hakkımda o kadar önemsemediğini düşündüğüm birinin bir kitlenin içinde beni başkalarına aşırı övmesinde utanmıştım sanırım. Onun dışında kolay kolay utanmam. Utanılacak duruma düşmem.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dün söylememem gereken bir şeyi ağzımdan kaçırdım. 🤦♀️