Arkadaşlar yaşadığım şeyleri size anlatmak istiyorum bana akıl verebilicek yardımcı olabilecek birileri varsa?

İlk olarak nasıl bir karakterde olduğumdan bahsedeyim ben dürüst, merhametli, dostluk konusunda sadık birisiyim. Ergenlik döneminde anksiyete gibi psikolojik hastalıklar yaşamıştım ama bunun belirtileri sadece utangaçlık, kalabalık ortamlarda gerilme, göz teması kuramama (yakın arkadaşlar hariç) , buna benzer şeylerdi hiç kötü düşünceler beslemedim birine zarar vermek kendine zarar vermek intihar, birilerini üzmek vesaire gibisinden sadece yetiştirilme biçiminden dolayı yaşadığımı düşündüğüm bir şeydi. Utangaç ne yaptığını bilen düşünceli birisi olmak. Zevk alabiliyordum çoğu şeyden. İyi dostlarım vardı, kıız arkadaşlarım oldu eğlendiğim mutlu olduğum. Anlattığım şeyleri nasıl biri olduğumu anlamanız için yazdım. Son dönemde yani yaklaşık 2 senedir pandemi online dersler sevmediğim ortamlar vesaire beni çok mutsuz kaygı dolu biri yaptı tekrardan. Travmatik olaylar yaşadım. Yakın bir arkadaşım yanımda kötü bir şekilde fenalaştı, bir nevi delirdi. İnstagramda tanışıp buluştuğum kişilerin depresif olması. Girdiğim işteki insanların depresif olması. Çevremdeki eskiden öyle olmayan arkadaşlarım depresif bir karakterlere dönüştü. Çevredeki insanlar beni mutsuz etmeye başladı. Gerçekten kimseye karşı bir kötü hissim yok zarar vermek kin vesaire. Ama etrafımdaki insanların bu şekilde olması beni çok etkiliyor. Bir süre yalnız kaldım eski görüştüğüm arkadaşlarımla görüşmedim vesaire. Bana kötü hissettiren insanlardan soyutladım kendimi. Son zamanlarda huzurluydum fakat tekrardan görüştüm eskiden ilişkim olan insanlarla tekrardan aynı tabloyla karşı karşıyayım. Mutu etmiyorlar üstüne psikoljik problemleri olduklarını söylüyorlar, üfleyip püflüyorlar. Artık anlamıyorum çok huzursuz ediyor bu durum beni. Etrafimdaki kimseye göstermemeye çalışıyorum ama mutsuzum çok. Bazen bunun sebebinin ben mi olduğunu düşünüyorum. Travmatik etki yapıyor. Artık çok yorgunum. Cidden artık yüzleşmek istiyorum ne yapmam gerekiyorsa yapmak ve sizin yorumlarınızı almak istiyorum. Sormak istediğiniz bir şey olursa cevap veririm.
Arkadaşlar yaşadığım şeyleri size anlatmak istiyorum bana akıl verebilicek yardımcı olabilecek birileri varsa?
Cevapla