Çok mutlu olduktan sonra o seviye de üzülebilirim diye düşünmüyor değilim. gerçekten güldüğümüz kadar ağlar mıyız?

Bir o kadar ağlayacaksam artık yanağım ağrıyana kadar sırıtmayacağım haa ona göre🤠🤠🤠
Acı ve mutluluk eşit oranda mı yaşanır ya da dengeli midir? --hayatımızda hüzün ve mutluluk--?
Buna kim karar veriyor?🤠
Çok mutlu olduktan sonra o seviye de üzülebilirim diye düşünmüyor değilim. gerçekten güldüğümüz kadar ağlar mıyız?
Çok mutlu olduktan sonra o seviye de üzülebilirim diye düşünmüyor değilim. gerçekten güldüğümüz kadar ağlar mıyız?
Cevapla