Her insan içinde bir deli vardır, onu çıkarmaktan korkan inanılmaz fazla! 


Hayır olmak istediğim kişi gibi olmaya çalışınca olmak istemediğim durumlar yaşıyorum. Bu yüzden bir yerde bıraktım ve artık daha az empati kuruyorum ve daha az duygularımla hareket ediyorum.
Evet bendede var aynı sorun kardeşim, maalesef.
Geçen sinirlendim birine gösterdim içimdeki atarlı kadını az daha boğazından tutup camdan içeri giriyorduk beraber 😂 en iyisi bilmesinler 😂
Bonsoir!
Olmak istediğim kişi yok şu anlık. Nasılsam onu gösteriyorum. Farklı bir şey göstermek saçma olur. ❤
Cevap
4Cevap
Tabi ki özgürce olmak istediğim kişi oluyorum
Fazlasıyla gösteriyorum kendim nasılsam öyle davranıyorum ama bazen karşımdaki o kadar cahil ve görgüsüz oluyor ki ben ne yaparsam yapayım anlamaz
Sadece olduğum kişiyi gösteririm. Kim neyi hak ediyorsa yanım
Ben sadece kendim olurum. Kim beni nasıl görmek istiyorsa o onun gözüyle alakalı.
İnsanın bazen ihtiyacı olan tek şey 5 saniyelik deli cesaretidir diye boşuna demiyorlar
Hayır daha zamanı var
sevdiğim insanlara sadece
insanlar kim ya
Bilmem, yeni keşfedildi.
hadi bakalım. gelişmeleri takip edicem
Hiç öyle yararlı bir tür olarak gözükmüyor. =_=
Jinx mi bu
Evet.
:) :(
Göründüğüm gibiyim
Hayır göstermiyorum
Hayır göstermiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?