Günün sonunda eğer günüm verimsiz geçmişse mutsuz oluyorum. halbuki bazı günlerin de böyle geçebileceğini bünyeme nasıl anlatırım?

O verimsizlik mutsuz ediyor sonra mutsuzum diye daha çok bir şey yapmıyorum ve sonuç daha da büyük bir mutsuzluk oluyor.
Her gün çok verimli de olamaz ama kafam bunu normal kabul edemiyor normal kabul etmesi için napılır?
Günün sonunda eğer günüm verimsiz geçmişse mutsuz oluyorum. halbuki bazı günlerin de böyle geçebileceğini bünyeme nasıl anlatırım?
Günün sonunda eğer günüm verimsiz geçmişse mutsuz oluyorum. halbuki bazı günlerin de böyle geçebileceğini bünyeme nasıl anlatırım?
Cevapla