Hiç sevilmeyenler, nasıl hissediyorsunuz?

Duygusal olarak bir şeylerden eksik kalmış hissediyorum. Bazı duyguları yaşayamadığimi hayatı kaçırdığımi hissediyorum. Bununla nasıl başa çıkacağım? Yaptığım şeyler de bir süre sonra sıradan gereksiz lezzetsiz geliyor.
Hiç sevilmeyenler, nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla