Türk mutfağı deyince yelpaze çok geniş. Sulu yemeklerinden ızgaralara, zeytinyağlılardan çorbalara kadar envayi çeşit yemek var. Sen hangi yemekle kendi karakterini özdeşleştirirsin?
Türk mutfağının hangi yemeğini kendi kişiliğinle özdeşleştirirsin?
Ben pikniklerin olmazsa olmazı Türk mangalının değerli üyesi kırmızı et. Tadım bana nasıl davranıldığına göre değişir benim. Sosum güzel olur, özenilerek hazırlanırsa nefis bir tat bırakırım damakta. Özenilerek hazırlanmaz ve geçiştirilirse aynı tatsızlıkla geri dönebilirim. Ateşimi, közümü iyi ayarlamak gerekir benim. Uğraş vermek gerekir, başımda beklemek, dumanı yellemek. Usta olmak gerekir beni istediğin gibi pişirip yemek için. İlgi isterim yani,, özen isterim. Değer isterim. Bütün bunlar olduğu zaman keyifle yenmek için dostluk isterim olduğum sofrada, mutluluk isterim. Rakıya meze de olurum nihayetinde,, aileye ziyafette olurum gerekirse.
Kişiliğimle özdeşleştirdiğim için değildi aslında ama iskendere kalbimi bıraktım.
Hadi kendimle de özdeşleştiriyim..
Kat kat katmanlarım en üstten bakana domates sosumla cos Biraz daha derine inip beni bulana leziz bir et kadar içten ve samimiyim En alttaki yumuşak pidem de Benim hassas kalbim Yanında yoğurdumla eşlik eden duygularım Üstünde köz biberiyle olaylara mod veren yanım.
Ben hep kendim için; " Anlaması zor, anlaşması kolay biriyim." derim. Bu yüzden ben Zeytinyağlı Yaprak Sarması yemeği olurdum. Çünkü sarmayı sarması zahmetli, yemesi kolaydır. Ayrıca İzmirliyim ☺️