Yaşadığın olay çok ciddidir.
Ama sen bir türlü ciddi olamazsın,
gülmeye başlarsın.
Çünkü yapılacak hiçbir şey kalmamıştır.
#54srp
Ama sen bir türlü ciddi olamazsın,
gülmeye başlarsın.
Çünkü yapılacak hiçbir şey kalmamıştır.


Oldu tabi ki.. Beni zaten az çok tanıyorsun artık.. Hayatın bana getirdiklerinin yanında götürdükleri de oldu elbette ama hiç bir zaman getirilerini es geçmedim.. :) Tabi ki oldu.. Gülmeyi seven bir insanım ve fırlamalık var ruhumda :D Keyifli geceler..
Teşekkürler baby 💋🖤
Oldu
Olmuştur
Olmalı
Olmamış olamaz
Olamaz
Olmadı
:D :D
Cevap
14Cevap
Sinirden hep gülerim. O yüzden de net bir an hatırlamıyorum. Ama bunu defalarca yaşadım
Ciddi ve gülünecek yaşamışımdır ama hatırlamıyorum
Hayır sadece izlediğim filmlere gülüyorum
Evet aşırı sinir sonucu bir kaç kere yaşadım bu durumu.
Shshdj
Tabii kiiiğ.😒
Bazen o kadar ciddi bir ortamda oluyorum ki herkes pür dikkat, sonra beni bir gülme tutuyor aman Allah'ım.
Durduramıyorum da kendimi 😄
hayat bu . cok sey etmemek lazım .
https://www.youtube.com/embed/QGvTONNb46AOldu, aklıma geldikçe gülerim. Ama kendime değil, bana o olayı yaşatan aciz hain iftiracı komik insana..
Bazen oluyor hani diyorum cidden ben böyleyken durumlar böyle oldu. Ciddiyet işe yaramamış diyorum ve gülüyorum. Palyaço hayatı diyorum duruma da. 😃
Evet 😒etraftakilerin bu ne yapıyo bakışlarına çok marus kalmışlığım var hatta 😂
Oyuncak bebeğin kafasını koparak yatağın altına atmak gghhjhfyjjllhb
Evet ağlamak yerine kahkahalarla gülüp sonra sinir krizi geçirdim
Evet oldu tabi ki
Evet oldu valla
Ciddi konularda gülmem, gülemem.
Evet ve hepsini de ben yapmışımdır genelde.
Birkaç defa okulda olmuştu
"Her gün oluyor okulda."
Oldu evet
Evet olmuştur..
Çokkkkkk hemde çok
Ciddi degil ama komik oldu
Olmuştur
Oldu gqliba
Mutlaka olmuştur
Olmsdı
yok..
Olmadı
Yok knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar