Olası bir zombi salgınında hayatta kalabilir misiniz?
Negan 😎


Zombilerin durumuna bağlı. Bazı zombiler hızlı gider bazıları ise hantal haraket eder. Hantal hareket ederlerse içleriden geçerim acımam. Hızlı hareket ederlerse de hayat da kalkmamız bir mucize.
Salgının nasıl bulaştığına bağlı. Klasik ısırılma yolu ile bulaşıyorsa muhtemelen hayatta kalırdım. Zombilere karşı bu durumda hayatta kalmak zor olmaz ama kabileleşmiş insan grupları daha büyük sorun olurdu. Onun dışında zehir yolu zehirli hava yolu ile vs bulaşıyorsa herkes başını alır.
son 5 yıl hayatta kalabilmeyi başardık ya zombi vız gelir.
Cevap
13Cevap
O kadar zombi içerikli dizi-film izledim ki bence beni hayatta tutar.😃
Tabi ki kalırdım ama ne kadar süre bunu bilmiyorum, bu arada son sorularıma görüş paylaşırsanız sevinirim
O kadar filmi boşuna izlemedik. Kalırız herhalde :D
Vallahi şu an kendimi süpermen gibi gördüğüm için kalırım diye düşünüyorum ama o zaman gelince kalır mıydım Allah bilir. 😃
Zombiler benim yüzümü görse onlar kaçar zaten böyle bir yakışıklı ilk defa görecekleri için çünkü herkes beni kıskanıyor
Kalrdm tabi ne de olsa zombiler çiçek yemez beyin yer
Kalırım büyük ihtimal hep böyle hayalim olmuştur 😄
Bunun hayalini kurmayan erkek var mı buralarda hiç xd
Ya kalmasına kalırım da işte bir tık korkunçlar ben kendimi falan öldürürdüm 😂
Dağ evim var komple etrafını çevirir Allah ne verdiyse gıda mermi alır çekilirdim oraya
Hayatta kalırdım da zombilerden çok insanlar sıkıntı çıkarırdı yine.
Kesinllikle kalırım sıkı the walking dead takipçisisydim
Hayatta kalmak isteyen kim, bırakın gelsinler...
Bilmem kalamadım galiba
İlk ölen ben olurdum 😅
Hele bir çıksın o zmaan bakarım
Emin değilim isjsjshhsh
Kendimi atarım önlerine hiç kaçmam
Zombi olurdum direkt.
galiba emin değilim 😂😂
Yok ben direk zombi olurdum
Bilemiyorum. Galiba kalamazdım ben
Yok ben ilk kurbanlardan olurum.
Hemen ölürdüm 😂
kalırım
Niye kalabilelim?
Kalırım iştahlıyım
Yerim
Çıkmadan bilimeyiz
Kalırım
Haritadan silin benii
sanirim evet.
Sanırım evet
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?