Erkekler erkek olduğu için çok şanssız değiller mi sizce de?

Yani bütün zor işler onlara kalmış prenseslik de bize ahahahaj
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler yanlış anlamayın sizi de seviyorum en azından yakışıklı olanlarinizi
Erkekler erkek olduğu için çok şanssız değiller mi sizce de?
Cevapla