Bende bu durumdan sonra eşimi ve sevgisine inancımı yitirdim.
Hep kendimden ödün verdim, çabaladım 7 aylık oğlumuz olmasına rağmen.
Hem anne oldum, hem eş...
Ama yine yalnız kaldım.
Nasıl bu hale geldik bilmiyorum.
Hani diyor ya şair.
"Her şey birden bire oldu" diye.
Çok zoruma gidiyor kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?
şu an yattı ben içeride müzik dinliyor burada takılıyorum çok üzgünüm :(
Hep kendimden ödün verdim, çabaladım 7 aylık oğlumuz olmasına rağmen.
Hem anne oldum, hem eş...
Ama yine yalnız kaldım.
Nasıl bu hale geldik bilmiyorum.
Hani diyor ya şair.
"Her şey birden bire oldu" diye.
Çok zoruma gidiyor kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?
şu an yattı ben içeride müzik dinliyor burada takılıyorum çok üzgünüm :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer