2 kez ilk defa kavga ettik eşim sinirle böyle giderse bitiririm dedi?

Bende bu durumdan sonra eşimi ve sevgisine inancımı yitirdim.
Hep kendimden ödün verdim, çabaladım 7 aylık oğlumuz olmasına rağmen.
Hem anne oldum, hem eş...
Ama yine yalnız kaldım.
Nasıl bu hale geldik bilmiyorum.

Hani diyor ya şair.
"Her şey birden bire oldu" diye.

Çok zoruma gidiyor kendimi çok yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?

şu an yattı ben içeride müzik dinliyor burada takılıyorum çok üzgünüm :(
2 kez ilk defa kavga ettik eşim sinirle böyle giderse bitiririm dedi?
Cevapla