Çekici bir ses tonunu sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz? Hiç bu konuda iltifat aldığınız oldu mu?
#kafamıngüzelligi
#kafamıngüzelligi


Hayır düşünmüyorum.
Bir kez iltifat aldım. Zorlama bir iltifattı, arkadaşlar kızla aramızda çöpçatanlık yapıyordu. Telefonda tanıştırdılar, kız onu diyebildi.
Cevap
10Cevap
Hayır sesim kötü
Hiç öyle düşünmüyorum.
Fena değildir sadece, ilerisi yok.
Kesinlikle evet, duyanların çoğu fazlasıyla beğeniyor ki kendim de beğeniyorum.
Çekici değil, farklı, seksi ve bazen çocuksu ses tonuna sahip olduğumu düşünüyorum.
Gevşek diksiyonlu konuşanlars gıcık oluyorum. Sesim kaba kart
Çok aldım her ses kaydı attığım insandan almisimdir
Evet çok fazla duyuyorum ama tipimle paralel değil xd
Çok iltifat alırdım. Bütün şiirleri bana okuturlardı. sesten dolayı şiir birincisiydim😀😊
Rakılıyken evet
Aslan sütünün faydaları işte 😃
Hem de nasıl. İnceden Müslüm söylüyorum fena :D
Afiyet olsun kardeşime 😃
Adam. Gel beraber olsun 😄
İnşallah dostum düet yaparız karşılıklı 😃
İnşallah :D. Elbet bir gün diyoruz o zaman.
Hiç düşünmüyorum ahdjfj
İnanmam 😃
Güzel çünkü fjdjd
Hayır düşünmüyorum
Değil zaten
Teveccühün 🥹
Telefonda sesim daha kalın olduğunu söylüyorlar…
Olduğu kadar işte. Sadece düşünmüyorum bunu.
Bazen çekici bazen tatlı buluyolar
Hayır , kalın ses tonum var
Telefonda sesimin çok kötü çıktığını düşünüyorum.
Evet aldım
Yok düşünmüyorum
Zannetmiyorum
Evet bence öyle.
Düşünmüyorum
Hayır 💩gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?