Kişilik & Karakter Kendine en çok hangi soruyu soruyorsun? Neden? Ayhan67 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 53 Yapay Zekaya Sor Kendine en çok sordugun sorunun cevabını buldun mu? Cevaplar seni tatmin ediyor mu? Kendine en çok hangi soruyu soruyorsun? Neden? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
AşkıÖldürmek Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl En çok istediğin hayat bu mu derim. Sonra hayır derim sonra da konu kapanır bu kadar işte tüm olay bu🤣 2 1 Yorumla Ayhan67 +1 yıl 🤣🤣🤣🤣
HeartofFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı. Hayatta bazen tam tüm soruların cevabını buldum dersin bir bakmışsın sorular değişmiş.. O yüzden çok da kafa patlatmamak gerekiyor.. Keyifli geceler.. 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Boşa sancı çekmiş anamm niye doğdum niye doğdum 😅😅 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hayatı sorguluyorum en çok 1 0 Yorumla
Pulsarr Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Ben nerde yanlış yaptım sorusunu içeren şarkı eşliğinde bunu soruyorum 😂 2 0 Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Ben şu an ne hissediyorum? Neden böyle hissediyorum? Böyle hissetmemi ne tetikledi, ne yapabilirim? gibi sorular. 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kendime en çok sorduğum sorular "Ben bunu nasıl yaptım" tarzı yaptığım bir hatadan duyduğum yoğun pişmanlık içerisinde sorduğum sorular oluyor. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Ben neyim yoksa ben bir kek miyim?Yoksa KS nin çiceği miyim? 2 0 Yorumla
Tugbali_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Niye bu kadar çabuk inanıyorsun insanlara? Diyorum kendime çoğunlukla 1 0 Yorumla
yazar_1 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. "Neden ona yazmıyorsun?" sorusunu herkesin bana sorduğu kadar, bende kendime soruyorum. 1 0 Yorumla
-Rebel_Lilith- Takip Et Bilge Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Hiçlik makamına erişmek adına daha fazla ne kadar kendimi zorlayabilirim... 1 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Ebemle bir tartışma anında hemen sorular sıralanır. 😃 1 0 Yorumla
Xenopeltisx Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bu parayı nereye harcadın yine senn? Smdkd 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Niye diyorum niye 😐 2 0 Yorumla
SasukeGaara Takip Et Master Yaş: 24 , eic 79% +1 yıl Ne yapayım şimdi sorusu planlı biriyimde 0 0 Yorumla
Tweety1976 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Neden ben😅 1 0 Yorumla
MsBetty Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Değişir, 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
En çok istediğin hayat bu mu derim. Sonra hayır derim sonra da konu kapanır bu kadar işte tüm olay bu🤣
🤣🤣🤣🤣
Hayatta bazen tam tüm soruların cevabını buldum dersin bir bakmışsın sorular değişmiş.. O yüzden çok da kafa patlatmamak gerekiyor.. Keyifli geceler..
Boşa sancı çekmiş anamm niye doğdum niye doğdum 😅😅
Hayatı sorguluyorum en çok
Ben nerde yanlış yaptım sorusunu içeren şarkı eşliğinde bunu soruyorum 😂
Ben şu an ne hissediyorum? Neden böyle hissediyorum? Böyle hissetmemi ne tetikledi, ne yapabilirim? gibi sorular.
Kendime en çok sorduğum sorular "Ben bunu nasıl yaptım" tarzı yaptığım bir hatadan duyduğum yoğun pişmanlık içerisinde sorduğum sorular oluyor.
Ben neyim yoksa ben bir kek miyim?
Yoksa KS nin çiceği miyim?
Niye bu kadar çabuk inanıyorsun insanlara? Diyorum kendime çoğunlukla
"Neden ona yazmıyorsun?" sorusunu herkesin bana sorduğu kadar, bende kendime soruyorum.
Hiçlik makamına erişmek adına daha fazla ne kadar kendimi zorlayabilirim...
Ebemle bir tartışma anında hemen sorular sıralanır. 😃
Neden ben derim..
Bu parayı nereye harcadın yine senn? Smdkd
Neden varım ki
Niye diyorum niye 😐
Ne yapayım şimdi sorusu planlı biriyimde
Neden ben😅
Ne yapicagiz?
Mal mı bu canım?
Ben neden böyle hissediyorum.
Değişir,