Ruh halime göre değişecek bir şey. Genel olarak geceyi severim ama ben. Kendimi, hayatımı sorgulamak adına en güzel vakitlerden. Alırım elime bir kitap okurum bazen de bir defter ve kalem eşlik eder bana naif bir müzikle bu hayat yorgunluğunda destekçim hepsi. Bazen sadece güzel bir şarkı ve kendim tavanı izleyerek düşünür hayatı sorgularım. 🍀
Selam, Gündüzün gürültüsünü seven var mıdır cidden merak ediyorum. Bence her açıdan gece vakitleri daha güzel. Keşke güneş olmayaydı da hep gece yaşasaydık. :D