Anneme aslında sevgilimin, arkadaşımın olmasını çok istiyordum ama fiziksel engelli olduğum için ön yargılı yaklaşıyorlardı. Yani yalan söyledim sana "Ben istemiyorum" diyerek.
Sorumluluklarımı alıp camdan aşağıya atardım. Hemen ardından rahat bir nefes aldıktan sonra da hayallerimi, planlarımı ve gelecek için yaptığım projelerimi gerçekten güvendiğim birine vasiyet olarak bırakırdım. Çünkü bunları yapmadan ya da yapılmasını sağlamadan ölmek istemem.
Sonrada ulaşabildiğim herkesle konuşup helallik isterdim. Herkes dedim çünkü aynı kaldırımda yürüdüğümüz insana bile hakkımız geçiyormuş. Tek birine soru sormaktan ziyade herkesle helalleşip bütün gece ibadet ederdim. Çünkü ölümle ilgili iki temennim var; biri şehit olmak, diğeri de ibadet ederken ölmek. Çok sevdiğim bir hadisi de paylaşayım ☾
Son zamanların en ama en iyi EİG sidir benim için seni tanıdığım içinde çok memnun ve mutluyum. Rabbim gönlünden geçenlerin hayırlısını nasip etsin. 🤲🥰
Sizlere ihanet etmedim. Mümkün oldukça mesafem oldu sizler ile. Sizlere hediyelerim var. Noterim Stephan Boremans açıklayıcı bilgiler verecektir. En önemlisi çocuklarım’ın devlet koruması altında büyümelerini istiyorum buna itiraz etmeyin. İlerleyen dönemlerde çocuklarım icin bu dünyada yaşam olmazsa ilk gidecekleri yer bir koloni olabilir. Bunun icin 50 milyon Euro ödenek hazır bulunuyor. Bu parayı hiç bir zaman kullanmasınlar özel sebebleri için. Benim çocuklarım güzel eğitimli çocuklardır. Tanrı herdaim sizden önce onları korur.
Hayatta bir dikili ağaç bırakmak için bile gel git yaşayan insanlara karşı sizin gibi insanlar oksijen dolu bir orman bırakıyor... Ne diyeyim ki sevdikleriniz ve etrafınızdaki insanlar çok şanslılar iyi ki sizin gibi insanlar varlar. 😇🙏
Ailenden bakanlar illaki olur ama insanın yine aklı kalır ve kimse kişinin kendisi kadar iyi bakamaz. Benim kedim olsa o bağı nasıl keseceğimi düşünürdüm ha bir bebek ha bir kedi can yani bak hüzünlendim 🤦♀️😊
Hiç düşünmemiştim bunu ama düşünmemiz lazım. Bazen boşlukta yaşıyoruz bir amacımız yok gibi savrulup duruyoruz. Eksiklerim ve hatalarım var onları düzeltemem çünkü yarın öleceğim. O yüzden sevdiklerime sıkı sıkı sarılır helallik alır ve onlara onları ne kadar çok sevdiğimi söylerdim bunu yapmadan ölmek istemiyorum... 🤗
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Diyelim bu akşam hayattaki son akşamın. Kime neyi söylemediğin için pişman olurdun? Bunu daha önce neden söylemedin?