Güncellemeler
+1 yıl
ya da tanıştığınız herhangi bir erkek/kız kullanmıyorum dese.
Güncellemeler
+1 yıl
Normal de olabilir ama yne de düşüncelerinizi almak istiyorum
Hiçbir sosyal hesabı olmayan biri olarak karşıma da aynı şekilde biri çıkarsa tabi ki artısı yükselir bende. Gerekli bir şey değil zaten, herkes kullanmak zorunda değil. Kesinlikle garipsemem ve aynı düşüncede olmamız hoşuma gider.
Tercih meselesi.
Nokta atışı yaptın yemin ederim benim kafadasın... nefret ediyorum sosyal medyanın s sinden... guzel yorumun benim icin cok yukselerde, tesekkurler... :)
Rica ederim. 🙋🏻
Cevap
0Cevap
Normal bir şey bu. Herkes kullanmak zorunda değil.
Ya tabiki orası öyle.
Garipseyenler de oluyor onlara ithafen. :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?