İnsanları anlamak güç.. Yaşamlarına ait satır aralarının verdiği anlamlar kadar anlaşalabilir.. Okunmasına izin verdikleri kadar tanımak mümkün.. #54srp
Gerçekte bazen anlamadığınız neyi anlamış gibi yaparsınız?
Yalan; bazen insanlar senin yüzüne baka baka bildiğim yalanları söylemeye devam eder. Ben bilmiyormuş gibi yaparım ama içimden de anlat anlat güzel oluyor derim. Çünkü bütün insanın en iyi yaptığı şeydir yalan söylemek ve bunu rahatlıkla hiç utanmadan gözüne gözüne bakarak yaparlar.
Konuşurken muhabbetin bir kısmında söylenen şeyleri anlamıyorum, o an sormak yerine niyeyse anlamış gibi gülüyorum ama karşımda ki insan gülünecek bir şey söylemediyse "anlamadın dimi?" diye soru yöneltiyor, işte o zaman sürdüremiyorum bu durumu djdjdk
Zaman Zaman Hepimi i bu benzeri turbilanslara girip telefon konuşmasından tutun da mimik hareketlerinden hatta karşılıklı sohbet esnasında ya da bişey ogrenme eyleminde bile dikkat dağınıkliklarindan ötürü pardon anlamadım demek yerine anlamış gibi davranmak kolayimiza gelir :)
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Müşterilerin arıza anlatma şekli. Adam arıyor makınede sorun var dıyor , ne sorunu dıyorum. Fiyuu fiyuu falan dıye ses çıkarıyor dıyor. Anladım gelecem ben bakacam dıyorum falan.
ben tam tersi anladığımı anlamamış gibi yaparım kimi zaman. karşı söz konusu olunca da anlamayınca anlamış sayarım kimseye laf anlatamam herkes anladığı gibi der geçerim