Kişilik & Karakter Tanımadığınız insanlar tarafından trip yiyor musunuz? Snowflakee0 Takip Et Yoda Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Hayatımda vasfı olmayan insanlardan yemek niyetine trip yiyorum, gülmeye başladım artık 😂😂 Güncellemeler+1 yıl Bıhtıh ya Tanımadığınız insanlar tarafından trip yiyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet tanımıyorum hatta ilgilenmediğim halde trip yiyorum 😅 1 0 Yorumla
aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yemiyorum genelde yesemde pek umrumda olmuyor jsjxjs 1 1 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Bana uğruyorlar hwbdjwjdjs Yorumla
Efelitkeko Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl tanımadığım değil de samimi olmadıklarımdan saçma bi şekilde trip yiyiyorum 1 5 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Aynen işte 😀 Yorumla Efelitkeko +1 yıl dövecem az kaldı kjasd Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Sakin oll reiss relaxxx😂😂 Yorumla Efelitkeko +1 yıl sus sesini sinirliyim :d Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Peki abi :( Yorumla
benyarımkaldım Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl günlük dozumu mutlaka alırım 1 1 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hwhah bu ben Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Hiç yemedim de yeseydim tuhafıma giderdi ya 😁 1 1 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Gitti zaten hsbshw Yorumla
niger Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yiyorsam da bilmiyorum, attıklarıyla kalıyolar :D 1 2 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Vays kral 😂 Yorumla niger +1 yıl :P Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Bazen yiyorum bişeyde diyemiyorum 😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hayır başıma gelse acayip gülerim
Evet tanımıyorum hatta ilgilenmediğim halde trip yiyorum 😅
Yemiyorum genelde yesemde pek umrumda olmuyor jsjxjs
Bana uğruyorlar hwbdjwjdjs
tanımadığım değil de samimi olmadıklarımdan saçma bi şekilde trip yiyiyorum
Aynen işte 😀
dövecem az kaldı kjasd
Sakin oll reiss relaxxx😂😂
sus sesini sinirliyim :d
Peki abi :(
günlük dozumu mutlaka alırım
Hwhah bu ben
Hiç yemedim de yeseydim tuhafıma giderdi ya 😁
Gitti zaten hsbshw
Yiyorsam da bilmiyorum, attıklarıyla kalıyolar :D
Vays kral 😂
:P
Olur arada öyle sıkma canını
Bazen yiyorum bişeyde diyemiyorum 😂
Evet😂
Bazen🤣
Sorma bazen oluyor
Hayır