İki gündür içimde bir ağlama isteği, bir moral bozukluğu var neden?

Depresyonluyum zaten birkaç gün önce ilaçlarım bitti ondan mı? Bir de çok fazla korkuyorum birileri beni kıracak diye, sonra çok fazla alışveriş yapma isteğim başladı ve çok alınganlaştım
İki gündür içimde bir ağlama isteği, bir moral bozukluğu var neden?
Cevapla