Duygulara yer vermeyip sadece mantık odaklı yaşamak mı yoksa duygularla yaşamak mı?

Duygusal, hassas bi kalple yaşamak çok yıpratıcı bende ikisi de var ama duygularla hareket etmemek tercihimdir 30’lu yaşlara gelene kadar en azından, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Duygulara yer vermeyip sadece mantık odaklı yaşamak mı yoksa duygularla yaşamak mı?
Cevapla