Arkadaşlar bu iki kişiden kim yaşça daha büyük olur?

Arkadaşlar mesela iki adam var diyelim biri misal olarak 2040 yılında doğmuş olsun diğeri 2070 yılında. 2040 yılında doğan 2080 yılında ölmüş 2070 yılında doğan 2130 yılında ölmüş olsun. bu durumda 2040 yılında doğan 40 yaşında ölmüş 2070 yılında doğan 60 yaşında ölmüş olur. daha sonra bu ikisi misal olarak aynı anda öldükleri yaşta dünyada dirildi (böyle birşeyin mümkün olmayacağını biliyorum yazmanıza gerek yok) diyelim. yani biri 40 yaşında diğeri 60 yaşında dirildiğine göre hangisi daha yaşlı olmuş olur. yaşça büyük olma olayı dediğimiz şey daha önce doğmak mı yoksa daha uzun yaşamak mı merak ettim sorumu cevaplarsanız sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
bu sorunun cevabını merak ettim
Arkadaşlar bu iki kişiden kim yaşça daha büyük olur?
Cevapla