Ben dışımdan söylerim. Bunu tek başına yaparım. Çünkü insanların yanında söyler isem rezil olurum net yani. Bir kaç kişiye söyledim. Yok sen daha şarkı söyleme dediler. Valla sesten anlayan yok demek isterdim ama hak veriyorum onlara. Konuşur iken on numara ama şarkı söyler iken çok berbat. Kargalar kaçacak derece, o derece yani. O yüzden tek başıma söylemeyi ve kendimi kaptırarak söylemeye bayılıyorum.
En İyi Cevaplar