Yükleriniz, yalnızlığınız ya da herhangi bir şey... Alışmak istemediğiniz halde ve fazla direttiğiniz halde sonucunda mecburen alışmak zorunda kaldığınız neler var?
Alışmak istemeseniz de buna mecbur kaldığınız neler var?
Yaşadığım hayat içinde bulunduğum çevre ve muhattap olmak zorunda kaldım insanlar. Bunların hiç birine alışmak istemiyorum fakat alışmaktan ve bunlarla birlikte yaşamaktan da başka bir çarem yok. Mecbur bir şekilde hayatıma böyle devam etmek zorundayım yapacak da başka bir şey yok.
İnsanların ikiyüzlülüğüne, yalanlarına ve umursamazlıklarına alışmak istemiyorum ama her seferinde mecbur kalıyorum. Aynı şekilde dostum dediklerinin arkasından dedikodusunu yapan ve birbirinin kuyusunu kazan insanlardan çok sıkıldım. Ama onlara da mecburuz ☾
Hayatım. Alışmak istemiyorum ancak alışmaktan başka çıkar yolum da yok. Hayatımı değiştiremediğim için de olduğu gibi kabullenmeyi deniyorum. Bunca yıl alışamadım, bundan sonra nasıl alışacağım onu da bilmiyorum.
Bir çok şey var.. Derse girmek, üzüldüğün halde bazen sesiz kalmak, anlaşılmamanın verdiği huzursuzluk hissi, sevdiğim için cefasını çektiğim insanlar... Kızlar Bir Adım Öne
Çocuktan dolayı evin dağınıklığı, kalabalık olduğumuzdan evin hiç temiz durmamasi, sürekli tv açık çocuk ağlamaları gürültü patırtı bitmiyor off.. Alışmak yalnızlıktan daha zor geliyor alışmak bir yara kalbimde kaniyor.. Gençler bilmez belki eskilerden bir şarkı sözüyle bağladım son sözlerimi 🙂
Sanırım hastalığım, babamın yeni eşiyle olan çatışmalarımız ve babamın beni her defasında "Hatalısın, saygısızsın, yetersizsin" gibi yüzüme vurduğu şeyler. Tabi annemi saymıyorum bile onun ne yaptığını hiçbir zaman anlamadım. Yaşım burada biraz büyük gözüküyor olsa da henüz bir genç olarak söylüyorum ki Allah ailemi de bana yaşattıklarını da alışmak zorunda kaldığım her şeyin de...
Alışmak istemek değil de alışmış bir şeyi bırakmamak daha doğrusu. İyi mi kötü mü onu bile bilemiyor insan. Bir tarafın mecbur gibi diğer tarafın ona uymak zorunda sanki.
Ayakkabima kıyafetime dış görünüşüme kendim karar veremiyorum hatta kendimle alakalı hiç bisy ben karar veremiyorum ve bu duruma alışmak zorundayım alışmaya çalışıyorum direnmekten yoruldum bu konu hakkında
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ailem de bulunan bi canım maalesef. Bian önce gitsin.