Mesajlaşırken cevap almadan hemen çevrimdışı olup ve dklar sonra cevap verenler ne kötü huyunuz var sizin amacınız ne tam olarak🙃?

Arkadaşımla sanırım sırf bu yüzden iletişimi kesicem o kadar sinir bozucu bir şey ki katlanamıyorum artık, önemsemiyo heralde beni ya yoksa niye yapsın böyle değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
Sırf birisini kaybetmek istemediğin için daha fazla anlayışlı ve affedici olmaya çalıştıkça, karşındakine de hak vermeye, düzeltir sanarak konuyu kapatmaya çalıştıkça, kimse seni kaybetmekten de incitmekten de korkmamaya başlıyormuş. Hayattan aldığım en büyük derslerden biri bu.
Mesajlaşırken cevap almadan hemen çevrimdışı olup ve dklar sonra cevap verenler ne kötü huyunuz var sizin amacınız ne tam olarak🙃?
Cevapla