Gelen misafirlere "hoş geldin" demek...🤦♀️ Sizin var mı sırf ayıp olmasın diye ya da istemeye istemeye yaptığınız şeyler?
İstemediğiniz halde yaptığınız bir şeyler var mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İstemediğim birşeyi yapmıyorum kimse de yaptıramaz yalandan yere kur yapamam kimseye 😂 bu arada her gün gelip hızlı kullanıcı olarak görüş atma kararı aldım 😂
Ben de bu soruya çalışmak diye cevap vermek istiyorum. Hatta geçen gün arkadaşlarla öyle bir sohbet halindeyken bir laf açıldı zenginlik üzerine. Dedim eğer maddi durumum çok iyi olsaydı gerçekten hiç çalışmazdım. Kendi kafama göre yaşardım her istediğimi yapar dunyanin her yeri gezerdim. Bir de elimde olsa yine çok fazla insanla muhatap olmazdım.