Doğup büyüdüğüm şehir Adana. Ama ne yazık ki baban nereli ise sende oralıymışsın. Maraşlıyım yani. Birde şu an Maraştayım. burada şu soru da var 'kimlerdensin'😂 babam Karacalardan ama kimse tanımıyor onları bende Gocurlardanım diyorum. Annemin sülalesi yani
Bunu gelende yaşadığın yeri öğrenmek için soruyorlar. İnsanlar doğduğu yerde yaşıyormuş gibi sorulan ezik e bir soru. Söyleyince de yeni nerde yaşıyorsun diyorlar. Ne cevap verdiğinin bin önemi yok.
Benimde aslen nereli olduğum belli değil. Anne tarafı Rize. Baba tarafı Giresun olduğu için otomatik Giresun ama şöyle bir sorun var bizim köy eskiden Sivas' a bağlıymış zaten bizi gören Sivas'a benzetiyor. Dedemin kökeninde ise acemlik var yani İran halkı. Sonuç giresunluyum.
yani ailenin kökleri nerdeyse ona göre mesela istenbulda yaşıyorsunuz doğma büyüme ordasın ama normalde ailen ve ailenin ailesi (daha derine inmeden😂) ankaralı o zaman aslen ankaralı oluyorsun
Doğma büyüme Alanyalıyım mesela ama aslen nerelisin diye soru sorulunca İskenderun diyorum. Kütük orada çünkü. Ama ben kendimi Alanyalı hissediyorum. 😂
Babamın tarafı nerede yaşıyorsa ben aslen oralıyımdır. Babam Batmanda doğmuş ama tüm sülale Mardin'de ve Mardinli. Bu yüzden ben de aslen Mardinliyim ama İstanbul 'da doğup burada büyüdüm.
Cevap veremiyorum biraz karışık ya. Annem yabancı çok başka bir ülke. Babam Türk. Ben yurtdışında başka bir ülkede doğdum. Ama şu an İstanbul'da yaşıyorum. İşin içinden çıkamıyorum pek. 😂
nerelisin derken amac hangi irka millete mensup oldugunu ogrenmek icin mi yoksa dogdugu ulkeyi sehri ogrenmek icin mi zira ailen cinli olabilir ama sen amerika'da dogmussun amerikali mi oluyorsun cinli mi bence cinli ailen neyse sen de o olursun cok acik amerikali olmaz zira amerikali bir aileden dogma degil konu karisik netlik aciklik getirmek gerek
''Orası karışık.'' diyorum. Ömrünün çoğunun geçtiği yer farklı, doğduğum yer farklı, babamın memleketi farklı. Ama herkesin hemfikir olduğu şey ise memleketin baba ve onun soyunun geldiği yer diyorlar. Öyle olsun
ben mi yanlış biliyorum siz mi bilemedim ama ben bildiğimi söyleyeyim, normalde 7 göbek nereliysenn diye de söyleniyor ama yani temel anlamda çoooook uzun yıllar ailen nereliyse oralısındır huy oralı yetişiyor çünkü ister istemezzz 🙂