Şu genç yaşınızda hak etmediğiniz şeyler başınıza geldi mi? Stresten 5,6 saatte saçıma yeni aklar düşmüş. Yarabbim ben bunları hak edecek ne yapt tamam tamam hatırladım.. 😅Gülsem mi ağlasam mı, ağlatsam mı güldürsem mi? 🦁
Sizin de "ponçik kalbim bunları hak etmiyor" dediğiniz oluyor mu?
Güzel, temiz, yeri geldiğinde de ponçik olan her şeyi buna kalpte dahil yerle bir etmeye bayılan dünya üzerindeki tek varlık insanoğludur. Hem kendine düşman, hem karşındakine düşman, hem de dünyaya düşmandır. Bunu hak ediyor muyum kısmını ben kendi içimde aştım artık hak ediyorum demek ki deyip umursamama ve üstünü örtmeye böyle devam.👍
Bende öyle yapıyorum ahah. Sen böyle bir şey yapmıştın denildiğinde artık evet yapmışımdır diyorum. Ben yapmış olabilirim diyorum. Ve ne gariptir bu durum beni artık şaşırtmıyor. İhale üstüme mi kalıcak? Kalsın amann diyorum. Her zaman bir hilem var hahsh
Görüyorum ve arttırıyorum. Üstüme mi geliyorlar hemen tepkisiz modumu online hale getiriyorum cevap bile vermiyorum kendimi açıklayacak yaşı çoktan geçtim ayrıca kime neyi anlatacağım yani beni benimle bıraksınlar başka ihsan istemem afsfd
Ks’nin en sevdiğim fenomeni soru sormuş anında damlamasam olmazdı :D benim ponçikliğime aldırış etmeden biri o yandan biri bu yandan darbeyi vurdu da vurdu hak ettiğim nadir davranış vardır... oysaki en güzellerini hak ediyor bu piremes hâlim. hak ettiysem eyvaAllah da hak etmiyoruz beaa...
Üstad hafızanı tazelediğine sevindim😈 hak etmediğim hiçbir şeyi yaşamadım çünkü ben taviz verdim. Taviz vermesem yaşamazdım. Şimdi taviz vermiyorum. Bir musibet bin masihat demişler.
Ponçik kalp ile görsel arasında hiç ortak yön göremedim ( : Ama Ester 'e lafım yok. Sorunun cevabına gelirsek evet ponçik olmak kolay sayılmaz çünkü kalp hassaslığı ponçik bir kalp daha zarar görmeye müsait.