İnsanların yaşımı sürekli olarak sorgulamasından sıkıldım, ne yapmalıyım?

Yaşımı göstermiyorum. Ama bahsi edilen de yaştayık evet gerçekten o acı yaştayım😂. Gerçekten bu yaşta mısın şeklinde soru soranlara uzun uzun bakıp önce soyup sonra yatırasım geliyor ama yapmıyorum. Hanımefendiliğimden de değil. Değmez diye düşündüğümden. Fakat gelin görün ki o an aklımdan geçiyor soru karşısında. Neden insanlar sizce yaş sorgulamasını yapıyor. Birinin yaşından size ne. Hayır yaşı o yaş olsa sana ne bu yaş olsa bana ne. Hiçbir yaşında sana gelmeyecekti zaten😂😂 Neden insanlar böyle?
İnsanların yaşımı sürekli olarak sorgulamasından sıkıldım, ne yapmalıyım?
İnsanların yaşımı sürekli olarak sorgulamasından sıkıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla