Okudum, desene nerdeyse benim gibisin ama bizi ailelerde etkiliyor gerçi bana insanlarda bulaştı zaman çaldılar. Ben anneme anlatıyorum şimdilerde bütün bunları, bende aöf okudum.
Valla okumak zor sen gel bana sor aöf bile zor bitti arkaaşlarım bile tekledi dört senede bitiren bile olmadı 5-6 ben kursa gitmesem zor bitirirdim destek almak şart. Sınavlarda ecel terleri dökerdim. Ahh ah biz hayalleri böylede kaybettik ya, lanet olsun bu kötü devire babam ortaokul diplomasıyla işe girmiş biz ünv diploması aldık zar zor yine işe yaramadı.
Hocam ben ilk dönem hiç çalışmadim. Kaldım doğal olarak ikinci dönem bu dönem yani vizelere çalıştım sadece deneme çözdüm video izledim. 3 tane derse çalıştım hepsini geçtim
Birincisi örgün olarak değil de açıktan üniversite okumam İkincisi liseyi bitirdiğim gibi boş yere 4 yıl mezuna kaldım bir hiç için. Üçüncüsü imkan bur türlü olmadı yoksa samimi diyorum sağlam bir sporcu biriydim. Dördüncüsu karar veriyorum arkasında duramıyorum pişman oluyorum
Bizim Türkiye'nin Anadolu'nun gençlerin sorunu belirsizlik ne yapacağını bilmez bosluktadir. Beşinci sevdiğim kıza acilamadim o hariç kimseye aşık olamıyorum. Altıncı zamanında yeteri kadar sosyal olamadim çoğu şeyi kaçırdım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende de var senin neler var mesela
Altta bir üyeye yazdım kral
Bakayım
Okudum, desene nerdeyse benim gibisin ama bizi ailelerde etkiliyor gerçi bana insanlarda bulaştı zaman çaldılar. Ben anneme anlatıyorum şimdilerde bütün bunları, bende aöf okudum.
Hocam bir sürü yazif dersim var bu okulu nasil bitireceğim
Valla okumak zor sen gel bana sor aöf bile zor bitti arkaaşlarım bile tekledi dört senede bitiren bile olmadı 5-6 ben kursa gitmesem zor bitirirdim destek almak şart. Sınavlarda ecel terleri dökerdim. Ahh ah biz hayalleri böylede kaybettik ya, lanet olsun bu kötü devire babam ortaokul diplomasıyla işe girmiş biz ünv diploması aldık zar zor yine işe yaramadı.
Ben sana dua edim
Hocam ben ilk dönem hiç çalışmadim. Kaldım doğal olarak ikinci dönem bu dönem yani vizelere çalıştım sadece deneme çözdüm video izledim. 3 tane derse çalıştım hepsini geçtim
İyi işte devam böyle
Bitse de kuetulsam zaten yanlış bölümü seçtim
Bende seçmiştim sonra değiştirdim aman biter takma kafana
Hiç uzamamasi gerke polislik sınavına hazırlık yapacağım çünkü.
Yaz okukundan geçmek kolay mi
Hadi hayırlısı
Yasayamadiklarinin bi listesini yapsana sssuuraya
Üste yazdım
Ne gibi mesela
Birincisi örgün olarak değil de açıktan üniversite okumam
İkincisi liseyi bitirdiğim gibi boş yere 4 yıl mezuna kaldım bir hiç için.
Üçüncüsü imkan bur türlü olmadı yoksa samimi diyorum sağlam bir sporcu biriydim. Dördüncüsu karar veriyorum arkasında duramıyorum pişman oluyorum
Bizim Türkiye'nin Anadolu'nun gençlerin sorunu belirsizlik ne yapacağını bilmez bosluktadir.
Beşinci sevdiğim kıza acilamadim o hariç kimseye aşık olamıyorum.
Altıncı zamanında yeteri kadar sosyal olamadim çoğu şeyi kaçırdım
yaşa