Beddua eder misiniz? En yaratıcı ettiğiniz beddua neydi? 😂


Birine beddua etmem için öncelikle ondan çok ama çok nefret etmem gerek ya da bana çok kötülüğü olması gerek. Daha önce hiç beddua etmedim. Hep Allah'a havale ediyorum. Beddua iki ucu keskin kılıç gibidir, gökyüzüne çıkar eğer sahibini bulamazsa tekrar kendine bir ok gibi saplanırmış. O yüzden hiç başıma iş alamam.😀
En fazla aynısı yaşa derim. Ekstra negatif enerji ile yoramaam kendimi.
Ben küfür eden tarafım , şiir gibi söverim hatta
Cevap
12Cevap
“Kim benim hakkımda ne düşünüyorsa, Allah iki mislini nasip etsin 🤲🏻“ En fazla bunu derim 😅
"Öyle bir derdin olsun ki benimle uğraşacak vaktin olmasın, Kendi derdinden." derim.
İnançsız olduğum için hayır bir şey yapacaksam bunu kendim yaparım
Etmem çünkü tuttuğuna inanmıyorum. İnansam bile ben yanmışım o kişi de yansa ne olur? Benim yandığım geçer mi?
Çok kızınca istemsiz çıkabiliyor. "Akrepler soksun seni" demiştim burcu akrep diye.😂 Çok yaratıcı değil ama o an komik gelmişti.
1 hafta önce yaşattıklarını yaşaman dileğiyle dedim beddua mı bilmiyorum ona benzer bir şey herhalde
Ederim ama sonradan çok pişman olurum çok kötü bir şey bence birine beddua okumak
Otobüs şoförüne bir keresinde bir saat boyunca küfürsüz sövdüğümü bilirim. Ciddiyim bir saat.
Beddua etmek tarzîm değil sonra döner beni bulur 😂
Etmem ama bir şey olduğunda oh olsun demeyi ihmal etmem
Pek beddua etmem ben
Allaha havale hala ücretsiz
Pek beddua etmem genel Allah'a havale ederim
En fazla Allah belanı ya da, belasını versin demişimdir.
Asla beddua etmem sadece Allah'a havale ederim
Bedduaya sığınmam ya.
Dert tutasica 😅seni
Bu beddua değil sakanakacli yapopanbiseu
Allah seni bildiği gibi yapsın
Beddua etmem
Ederim yazmayım buraya 🙂
Hayır etmem
Beddua etmem.
Hiç etmem
Etmem asla
gerek yok
Ettiğim olmuştur :))
hayır etmem
Etmem
Etmemeye çalışırım
Etmem.
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?