Küslük yaşadığınız insan birden karşınıza çıksa ne yapardınız?
❦


Biz erkekler arasında küslük kolay kolay olmaz. Olsa kırgınlık olur, sonradan barışılır. İhanet girerse önce kavga çıkar, sonra kimse kimseyi görmez.
Gülmek istemememe rağmen mecburum ya her gün gördüğüm bir insan o yüzden hiç konuşmuyorum ama sadece merhaba merhaba
Bazı insanlar hemen affedip eskisi gibi olabiliyorlar ama ben ne kadar istesem de yapamıyorum ya
Teşekkürler EÌG için 😍
Rica ederim 🌹
Bir defa güldüğüm olmuştu. Uzunca bir süre aramızda iyiydi. Sonradan yine araya soğukluk girdi. Bir kere o küslük yaşanınca tekrar eskisi gibi olmak zor oluyor.
Küsme huyum pek yok mesafeli oldum dersek yüzüne gülmem. Çünkü sevmediğim bir şeyi yapmış ki onunla arama mesafe koymuşum.
Cevap
10Cevap
İlgilenmem ve umurumda olmaz neden konuşmadığıma göre değişir
Kişilik olarak bunu yapamıyorum yapanlarınki. de çok yapmacık geliyor..
Önce yüzüm bir düşük olur sonra konuşmaya başlarız ve işi tatlıya bağladıktan sonra gelsin kikir kikir gülüşmeler. 😍😂
Sebebine bağlı, çok kırılmışsam muhtemelen görmezden gelirim.
Gülebilirim ama içimde hala ona karşı kırgınlık ve kızgınlık olur hep
küstüğüm kişinin yüzüne neden güleyim deli miyim ben
elbette hayır
Evet kahkaha bile atıyorum ama içimden neler geçiyor bilemezsin :))
Hayır küstüsek Gülemem
Ben küslük yaşamam
Tanımadığım insanların yüzüne gülmem
Gülemem yanından geçer giderim umursamam
Ben yapamıyorum küstüğüm insana gülemiyorum
Aramız açıldı ise konuşmam bile.🤷🏻♀️
Çok sevdiğim biri ise evet
küslük yaşadıklarıma ikinci şansı vermiyorum..
Hayır gülemem
Asla
Gülemem mesafe koyarım.
Nasıl güleyim?
Umursamazdım yoluma devam ederim
Hayır, yapamam.
aramız açıldıysa barışamam
Küsersem gülmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?