Duymayı çok sevdiğimiz kelimeler veyahut cümleler vardır. Seni seviyorum, yemek hazır, sen çok güzelsin, benimle evlenir misin? tarzında bir çok cümle. Sizin favori kelimeniz ve cümleniz nedir?
En çok duymayı sevdiğin favori kelime ya da cümle nedir?
Peki zayıf bir insana şişko dersen ve o kişi de kiloya takıksa sıfır bedne olacam ben diyen manyaksa iyice iskelete dönmesin şişko lafını duyunca fen bilgisi labaratuvarlarına iskelet kazandıracaksınaferin sana 🤣🤣
Yok hayır tanımadığım insanlara pek demiyorum ancak ağzımdan kaçarsa onuda sonra izah ediyorum onlarda gülüyorlar tatlı buluyorlar. 20 yıldır söylüyorum daha kötü bir şey yaşadım.:)))